برنامه تلویزیونی تلاش‌سبز

برای دریافت همه برنامه‌های تلاش سبز، بر روی تصویر بالا کلیک کنید

در زیر، برای تماشای هر کدام از موضوعات مورد نظرتان، بر روی نام یا تصویر آن کلیک کنید.

معرفی:

پخش این برنامه از ابتدای آبان 1381 از شبکه خراسان رضوی آغاز شد. در آغاز هر هفته دو برنامه 15 دقیقه ای تولید و پخش می شد. اما در سال های اخیر، به تعداد یک برنامه 20 دقیقه ای در هفته تولید و پخش می شود.
در حال حاضر زمان پخش این برنامه روزهای پنجشنه و تکرار آن صبح روز شنبه هفته بعد است.
این برنامه در گروه جهاد سیمای خراسان رضوی تولید می شود. مدیریت ترویج جهاد کشاورزی خراسان رضوی با سرمایه گذاری و پشتیبانی این برنامه، سهم عمده ای در تولید دارد. ضمن اینکه کلیه محتوای برنامه ها به سفارش سازمان جهاد کشاورزی و با نظارت مستقیم کارشناسان مربوط به هر موضوع در آن سازمان تعیین و کنترل می شود.
تیم تولید کننده برنامه تلاش سبز، متشکل از گروهی افراد پیشکسوت عرصه رسانه و کارشناسان تکنولوژی آموزشی و نیز کشاورزی هستند. به علاوه آنکه از پتانسیل و ذوق سرشار جوانان تحصیل کرده و هنرمند نیز استفاده می شود.
این برنامه هم اکنون با استمرار حدود 14 سال تولید و پخش، به عنوان قدیمی ترین برنامه ی در حال پخش شبکه خراسان رضوی به حساب می آید.
همچنین در این مدت، بارها در جشنواره های مختلف و مناسبت های گوناگون، و از سوی شخصیت های گوناگون مورد تقدیر قرار گرفته است.
این برنامه با ساختار ترکیبی، دارای بخش های مختلفی است و از شیوه های برنامه سازی و علم رسانه ای، با هنرمندی خاصی بهره می برد. توجه به اصول تکنولوژی آموزشی در انتقال پیام های ترویج کشاورزی، باعث موفقیت آن و جلب تظرات و توجه مخاطبان شده است.
تعدادی از این برنامه ها بر روی سایت های مختلف اینترنتی عرضه می شوند، اما به طور اختصاصی، سایت رسانه سبز، به عنوان تهیه کننده برنامه، صاحب امتیاز اصلی آن است.

برای دیدن صفحۀ معرفی تلاش سبز در سایت صداوسیمای خراسان رضوی، کلیک کنید

Top